Besök i badrummet!

Det var en Lördag morgon
jag tog ett varmt bad hemma hos Stefan.
Stefan låg och sov.
Jag låg i badet, blundade då och då...
Jag tänkte på lite vad som helst.
Plötsligt fick konstig känsla av att
det var NÅN i badrummet.
Jag tänkte att jag bara inbillar mig
(som jag ibland gör).

Sen plötsligt ser jag duschdraperi röra på sig!!
Jag hade duschdraperi bara halvt.
Just det ögonblicket tänkte jag:
"What a fuck?!"
och i samma ögonblick ser jag en
mörk skugga på handfatet som rör på sig!
Den mörka skuggan rörde på sig bakom duschdraperin
mot dörren och sen försvann plötsligt!!
Det var en människostorlek av skuggan.



Då blev jag skrämd och snabbt gick upp och stod
där en stund och fundera, samtidigt
drog undan draperin och tittade om det var
någon där....
Men det var absolut ingen där!!

Jag tänkte att Stefan kanske smög bakom där eller så katten.
Jag gick snabbt ur badkaret och tittade in i sovrummet.
Där låg både Stefan och Nishi (katten) och sov.
Jag berättade för Stefan vad som hände nyss och
kröp in i täcket bredvid min Älskling.

Det var verkligen en obehaglig syn och känsla...
när man låg ensam i badet också!

Men det var absolut NÅN som besökte mig
i badrummet.
Jag var inte ensam där!
Det kunde inte vara katten, för skuggan var inte liten
och katten låg ju och sov bredvid Stefan!

Det var första gången jag SER nånting
sådant övernaturligt.
Det var både häftigt och läskigt.
Annars brukar jag bara höra konstiga ljud.

Vem är det som besökte mig i badrummet?!

//Ansku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0