Tiden som Sanna varit här i Trollhättan

Jag o Sanna har gjort mkt skoj tillsammans under min Semester... 
Vi har haft en underbar tid tillsammans nu igen.

Vi har bla. Ätit skräpmat på MAX, Pizzeria Hollywood, Phasa Thai,
Pizzeria Split o Pizzeria Paris.



Vi har gått 2 långa promenader under veckorna.
Långpromenad runt Kronogården - Edsborg - Centrum
(1 tim o 30 min).
Slussarna/bergen 1 tim o 40 min.



Vi har kört runt med moppen lite här o där.
Mindre promenader i skogen - Kyrkogården - Sädesbingen
tillsammans med Sanna o Johanna.




Vi har spelat Yatzy, kort och sett på TV/film.
Hälsat på hos familjen, shoppat i Överby, vart i Vänersborg
(Erikshjälpen), skrattat o skoj tjafsat med varann
på kvällarna sent :D
Jag o Sanna gjorde spökgrejen en natt också ;)
Blev en del festande för oss med.



Det har varit en skojig tid när Sanna har varit hos mig :)
Hon är alltid Välkommen hit till Trollhättan o hoppas snart
även hela hennes Familj åker hit o får uppleva Trollhättan :)

//Ansku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0