Flytta i September

Tjohooo!

Glada nyheter!! Vi fick lägenheten i Lerum - Norra Hallsås.
Det är på Halssmyckevägen 9C.
Äntligen har vi fått våran lägenhet som vi letat efter sen Januari.
September blir en bra månad att flytta, för lägenheten blir som en
födelsedagspresent till oss båda. Båda fyller ju år i September!
Vi får flytta in den första September, men jag kommer först flytta in
omkring den 10-12:e September. Då hinner jag arbeta framtill slutet av
Augusti. Jag har två veckor semester att ta ut innan där också, då passar
på att utnyttja dem precis innan flytten.

Min lägenhet ska besiktigas på Tisdag förmiddag, så det blir en ordentlig
städning här under dessa dagar.

Nu har semestern äntligen börjat, samtidigt har även värmen slagit till och
det är riktigt varmt!! Blir bada tillsammans med pappa, Matias, Angelica,
Johanna och Stefan på eftermiddag, när pappa kommit hem från jobbet.
Pappa kör till Ursand camping, i Vänersborg. Pappa ska fiska och under tiden
kommer vi andra bada, grilla korv och hade gött!

På Onsdag är det dags att åka till Finland tillsammans med pappa, Voitto
och Stefan. Ser mycket fram emot resan!!
Har längtat till Finland sedan sist jag var där, alltså 2006.
Denna resa kommer bli roligt för att min älskling ska åka med.
Blir första gången han åker till Finland och det är spännande!
Helenas begravning ser jag inte fram emot, men det är därför vi åker dit.
Det blir en jobbig och sorgsen dag, men samtidigt roligt att få träffa släkten.
Äntligen kan umgås med Sanna igen :)

Japp, men då flyttar jag bort från Trollhättan i September...
äntligen bort från jävla Kronogården!!
Jag kommer bli Lerums bo.

Nya smeknamnet från "Trollet" blir väl "LerTrollet", Haha!

Jag önskar er alla en riktig härlig och varm semester!!

Vi höres och synes. Kramar//Ansku

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0