* Förlovning *

♥ ♥ ♥

Jag och min underbara pojkvän har förlovat oss den 19/6 - 10.

Vi köpte titan ringar med silver. Väldigt fina ringar!
Det var en överraskning för alla att vi förlovade oss.

Jag är världens lyckligaste tjej nu som har förlovat med den
underbaraste killen :)

Jag älskar Stefan över himmel och jord.
Han är det bästa som hänt i mitt liv!
Vi är så lyckliga tillsammans.

♥ ♥ ♥



Stefan har gjort fotot på jobbet och det är väldigt fint

♥ ♥ ♥

På våran förlovningsdag fikade vi först på
Ritz konditori, sedan promenera bort till Innovatum.
Efter Innovatum blev det äta på Golden Flower Thairestaurang.
Kvällen firade vi med champagne och jordgubbar,
vodka groggar hos familjen.

Helgen blev ännu bättre när vi fick våra goda nyheter
angående lägenhet!
Vi har fått 2 visningar på lägenheter i Lerum - Hallsås
Tisdag den 22/6.

Det var en underbar dag!

♥ ÄLSKAR dig min Prins ♥

Puss! Puss!



♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0