Ellos.se

Kvällens!

Härom dan beställde jag lite kläder till Minna från ellos.se.
Jag passade på att beställa för att det var Rea på sidan.
Hittade massor av fina, söta kläder till henne
och även två julklappar till min sambo.
Han behöver nya t-shirtar, så jag hittade en röd och
en svart t-shirt för 99 kr/styck.
Hittade även billiga byxor till mig.

Min sambo fick julklapparna redan ikväll och han gillade tröjorna :)

Jag beställde Minna´s kläder i storlek 62, 68 och 86 storlek
och dem större storlekarna kommer passa henne på
Sommaren och Hösten nästa år.
Kan vara bra att köpa lite större storlekar redan, så slipper man
köpa allt nytt sen när hon vuxit ur de kläderna hon har nu.

Här får ni se bilder på de söta plaggen jag köpte till Minna

↓   ↓   ↓






Jag gillar extra mycket dessa söta Hello Kitty ♥

Det finns ju hur mycket som helst urgulliga babykläder överallt.


Jag tackar för mig ikväll och nu är de dags att dra!

Hejsvejs med er.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0