Astral Projektion

Astral Projektion - Out of body experience

Jag fick uppleva en astral projektion (ut ur kroppen upplevelse)
en natt när jag sov på soffan i min gamla lägenhet i Trollhättan.

Jag somnade den kvällen och plötsligt känns det som om jag frigörs från min egna kropp. 
Jag svävar sakta uppåt mot taket och det är en väldig konstig känsla, att sväva i luften
och se sin egna kropp ligga livlöst på soffan.
Jag sakta förflyttar mig ner mot golvet, bredvid soffan och i nästa sekund sitter jag där
på golvet och tittar på min egna kropp som ligger på soffan.
Jag förstår inte vad som händer med mig, men jag är medveten om att jag frigörs
från min egna kropp och svävade uppe i luften. 
Jag försöker få kontakt med mig själv men jag ligger där helt livlöst.
Som om jag sover, är inne i en djup dröm eller är död.

Jag blir rädd och vill vakna...

Nästa sekund vaknar jag och minns allt detta i varenda detalj. 
Jag tittar runt omkring och allting är som vanligt. 
Jag ligger på soffan och funderar vad som hände mig egentligen eller
var det bara en till konstig dröm?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0