Hemfrid




Jag har arbetat 5 månader på Hemfrid nu
och jag trivs väldigt bra där.
Kollegorna jag arbetat med har varit trevliga allihopa
och det är alltid kul att jobba tillsammans med andra,
än jobba ensam.
Men jag trivs att jobba ensam också, när det blir
veckostädningar hos olika kunder.
Jag föredrar att jobba i min egna takt (vilket är oftast för fort)
och att kunderna inte är hemma och ugglar.
Det är alltid trevligt att komma och städa hos kunderna
när dem inte är hemma och göra rent deras hus/lägenhet
under tiden dem jobbar.

Har fått beröm och nöjda kunder,
vilket är väldigt positivt för min del och såklart
för hela företaget.

Gillar även städa hos kunder som har husdjur som

Hund • Katt • Marsvin • Kanin

eller andra djur hemma.
När städningen är klar, så kan man gossas lite med djuren innan
man drar sig hemåt.
Vissa djur uppskattar också att det kommer nån under morgon/dagtid
hos dem då när husse/matte jobbar :)

Jag började på Hemfrid i September förra året
och jobbade då 10 %
Nu i Januari fick ny anställningsavtal
och jobbar 30 %
Lönen höjdes från minst 1764 kr/månad → minst 5237 kr/månad.

Om en månad får jag veta om får fastanställning på Hemfrid.


Kommentarer
Postat av: Mery

Hej,

Jag kommer också att börja jobba på Hemfrid från och med nästa månad. Spännande och lite nervöst!!

Lycka till med fastanställning!

2011-02-26 @ 00:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0