Bara tre månader kvar!!



♥  ♥  ♥

Nu är jag i vecka 24 och har passerat 6 månader.
Nu har jag bara 3 månader kvar och det känns inte
så lång tid kvar...



Tycker att det har gått himla fort framåt
och jag ser mycket fram emot till hösten
när mitt lilla ♥ ska födas.



Om det blir en liten Pojk eller liten Tös
spelar ingen roll, hoppas bara att barnet är frisk.
Det är det allra viktigaste.



Man ser tydligt min "lilla" mage nu, hihi!

♥  ♥  ♥

Jag har drömt några gånger om att det blir en
liten tös och jag vet ju hur mina drömmar
ibland kan stämma...

Men...

av magen jag fått ser det ut som jag får en
liten pojk för min mage har börjat växa
mera utåt nu.

Mamma säger:

"Det blir en pojke för jag hade likadan magform
när jag väntade på Marko, Matias och Matti.
Magen var mera bredare vid sidorna när väntade
på dig och Johanna"


Om detta stämmer, så kanske det blir en liten pojke,
men ännu kan man inte veta.
Ska jag följa efter magformen eller mina drömmar?!
Hmm.. svårt val, hehe!







"Oavsett vilket det blir...
så kommer jag bli lika glad och lycklig mamma
till den lilla sötisen"


♥  ♥  ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0