Mamma Ansku

Hur det känns att vara mamma?

Att vara Mamma till en underbar liten tös som Minna
är helt underbart.
Känslan att vara förälder är stort. Det är både roligt och ansvarsfullt.
Man känner sig ännu mer vuxen nu när man har ett barn.
Man har ett barn att ta hand om och utvecklas med.
Att följa sitt barns utveckling under alla dessa år
kommer bli både spännande och lärorikt.
Det kommer bli tuffa perioder också, men som förälder är
det vanligt att gå igenom dem.
Jag är så lycklig som har fått bli Mamma till Minna.
Jag kommer bli en snäll Mamma som kommer ta hand
om sin dotter väl.

Minna betyder allt för mig och jag gör allt för min dotter.
Du är min ögonsten som jag kommer vara rädd om livet ut.
Nu när jag är Mamma har jag stort ansvar att ta hand om.
Jag ser mycket fram emot min dotters utveckling.

Att få se dig:

Skratta - Jollra - Gripa tag i saker - Äta púremat och välling
- Krypa - Ställa dig upp - Leka - Gå - Prata osv

Det kommer bli en underbar resa vi har framför oss.
Jag är en mycket stolt Mamma till en
underbar liten Prinsessa som jag
älskar av hela mitt ♥



Mamma älskar er båda. Ni betyder allt för mig.

Puss! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0