Snart är det dags...



Nu är det mindre än en månad kvar tills jag ska bli mamma.

Det är helt otroligt vad tiden har gått fort.
Jag har burit mitt barn nio månader i magen och fått uppleva denna
underbara period i mitt liv. Man kan lätt säga att det har varit en underbar
tid, fast det har varit jobbigt, svettigt och tungt.
Men det har varit en period som alla mammor älskar mer eller mindre.

Man har en tuff period att gå igenom i nio månader, men man längtar tills det
lilla miraklet ska komma ut till världen.
Den lilla ängeln som du skapat tillsammans med din partner. Det är helt otroligt!

Tänk vilka känslor man haft under dessa nio månader och vilka utbrott man lett
komma ut ur din kropp.
Tänk hur den lilla klumpen i din mage har växt under alla dessa nio månader
och har hunnit utvecklats till en egen liten individ.

Den lilla klumpen är ditt barn, ditt kött och blod som du kommer att älska livet ut.
Både du och din partner kommer älska alla stunder tillsammans och utvecklingen
som ditt barn har framför sig.

Alla små ting som barnet kommer att lära sig kommer vara som en underbar resa
tillsammans. Ni kommer älska att se erat lilla barn lära sig att le, prata, krypa, gå
och allt som livet ger.

Det är en underbar känsla att få bli föräldrar, att älska sin lilla familj och leva
lyckliga i alla sina dar.



♥ Ansku



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0