- 25 år <3 27 år -



♥ Två födelsedagar har vi firat



Mitt 25 år och min sambos 27 år



Min födelsedag firade vi med ett besök på ett café
i Göteborg. Där vi fika med varsin milkshake och bakelse.
Jag tog en banan milkshake och blåbärspaj med
vaniljsås. Det var himla smaskens!
Min sambo tog en hasselnöts milkshake och
en latterulle. Han gillade också sitt.



Efter cafét fortsatte vi gå till en Grekisk restaurang
som verkade bra, med god mat.
Vi beställde likadana förrätt och huvudrätt.

Förrätten innehöll:

Musslor • Shampi • Citron • Tjatziki

Sallad • Tomat • Rödlök

Baguetter


Den var himla god faktiskt och det var kul
att testa på någonting nytt.

Jag ger den: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



Huvudrätten innehöll:

Lammkotletter • Oliver • Olika grönsaker

Rödvinsås • Klyftpotatis


Den var ganska god, hade kunnat vara lite mer kött
och mindre smak av rödvinsås.

Jag ger den: ♥ ♥



När vi hade ätit klart, var mätta och goa,
gav min älskling en present till mig inne i restaurangen.



Denna fina halssmycke i Silver.
Den symboliserar oss och babyn.

Våran låt heter:

♥ Wonderful Journey ♥

JAG ÄLSKAR DIG MITT ♥

♥ ♥ ♥

Jag fick även hemma en bukett med fina rosor
av min underbara ♥



Vi fick Blommor • Födelsedagskort • Pengar

Badhanddukar • Underlakan • mm

i present av familjen.



Jag köpte nya Skor • ID-kortet • Bakelse

till min sambo i present.





♥ Älskar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0