Annandag Påsk

Då var det en röd Måndag idag.
Tisdag är det vanlig dag igen och vardagarna blir som förr.

Jag, pappa och syrran var en sväng till Willy's och efter det lagade pappa en av mina favorit rätter - nämligen ris med kycklingfilé, champinjoner och crème fraîche. Det är så jäkla gott!!

På kvällen åkte jag, pappa, syrran och Minna till Uddevalla sjukhus, hälsa på min stackars älskling som låg där.
Han mådde bättre, men hade jäkligt tråkigt att bara ligga där och vila.
Varmt och svettigt var det i rummet också! Han visste inte än när han fick åka hem, men förhoppningsvis imorgon, någon gång på förmiddagen.

Han blev överraskad över besöket och mycket glad över att få se mig och Minna <3

På kvällen har jag bara chillat, spelat yatzy med syrran och busat med lilltjejen. Tycker att dagarna har gått så himla fort!

Nu ligger jag i sängs, med lilla söt-ungen bredvid mig. Hon får sova bredvid mamma inatt.

Godnatt folks och dröm söta drömmar!

Pusssssss... ZzZZzzzZzz!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0