Fick besök

Idag har jag och Minna vaknat 07.30 och gick upp. Vanligtvis brukar jag ge Minna morgon välling och byta ren blöja, sedan lägger vi oss och sover några timmar till. Men icke idag!!

Minna fick besök av morfar och Voitto. Moffa hade med sig välling, matburkar, äpplejuice och blöjpaket till Minna.
Minna var glad när fick sitta i Moffa's knä. Någon som gillar Moffa! ;)

Minna fick precis potatis med rödspätta och den slank fort ner i magen. Nu är hon lite trött och skulle behöva ta en tupplur.

Jag och Minna ska promenera ner till torget senare och möter upp Pappa-Stefan. Lördagsgodis och dricka ska inhandlas så att helgen kan börja! :D

Stefan var hos läkarn i Alingsås imorse och fick bort slangen. Skönt att bli av med den och känna sig normal igen.

Nu önskar jag er alla en mycket trevlig helg och Valborg!!

Pussar och Kramar i massor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0