Firat Mamma

Det blev åka till Trollhättan i Fredag's och fira kära moder som fyllde 49 år i Torsdag's :)

Det bjöds på goda räk-och äggmackor och smaskig gräddtårta med hallon och blåbär på. Vin, öl, cider och vodka till de törstiga ;)
Kvällen blev lyckad och hela familjen var samlad.

Blev första gången på två år lite bakis, huvudvärk i Lördag's, fast jag inte drack så stora mängder. Men de beror la på att jag blandade, cider och vodka hela kvällen.

Lördagen var chill med god pizza och umgänge.

Då var de Söndagen här, vilket innebär att vi åker hem ikväll efter att vi handlat lite på Willys. Minna har fått ett oljebad med sin mamma och nu ligger hon och sussar bredvid sin pappa.

Både Mamma och svärmor Eriksson har fyllt år och nästa månad är det min och Stefans tur att ha födelsedagar :)

Nä, nu ska jag dra och käka frukost.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0