<3 My Valentine <3

Hjärtans dag idag!!

Romantikens dag, men jag förväntar mig inte att jag ska få en romantisk dag. Inte för att jag inte skulle vara romantisk, men min kära sambo har inte varit så himla romantisk de senaste...
Visst han är jätte snäll å gullig av sig, men att bli överraskad av fina blommor kan jag glömma!! :D

Skulle bli väldigt överraskad om han kom hem med en bukett röda rosor en vacker dag, men det är väl bara min vildaste fantasi?! Haha.. :P

Nämen... det är ju änna en <3 - dag idag, så jag passade på att fixa middagen färdig tills sambon kom hem.
Det blev en go middag med fisk & paprika/chili crème fraîche på å potäter till det. Fisk är ju alltid gott!
Till efterrätt fick det bli mumsig chokladglass av märket "Vienetta".

Fick en liten överraskning ändå på denna dag... Nämligen en Alla <3 Dag kort som älskade hade gjort själv på jobbet :) Så söööööt han är!! Hihi...

Ha en myyyysig alla hjärtans allihopa där ute i kylan eller i värmen inomhus.

Extra pussar å kramar till er alla på denna speciella da!

Ai lav ju beibii <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0