Gott Nytt År!

Då var det dags att fira det nya året ~ 2012 ~ som kommer nog bli lika bra som 2011.
Det har hänt så himla mycket under 2011 och det har verkligen varit ett underbar år.
Jag trodde att året skulle gå sakta eftersom jag blev gravid i Januari och skulle bli tjockare
för varje månad framtills Oktober, då det var dags för mig att bli Mamma.
Men månaderna bara rusade förbi och graviditeten likaså.
Plötsligt skulle jag föda ut ett barn som skulle förändra både mitt och min sambos liv.
Vi skulle bli föräldrar. Helt. Otroligt!!

Tänka sig att den lilla skapelsen inuti mig kunde göra oss så lyckliga!
Vi var mycket lyckliga innan där också, men när våran lilla dotter föddes så förstärktes
våran framtid tillsammans och alla drömmar blev sanna.
Nu är vi föräldrar till en underbar liten tös som vi avgudar. Minna är helt underbar!!




10 bästa händelserna under 2011 är:

• Jag blev gravid i Januari
• Jag fick fastanställning på Hemfrid i Mars
• Jag fick se Pirates of the caribbean 4 på bio i Göteborg i Juni
• Våran 2 års förlovninsdag i Juni
• Jag och älskling hade en mysig 2 års dag (tillsammans) i Göteborg i Juli
• Bra semester tillsammans
• Mina kusiner Sanna & Jaakko hälsade på hos oss i Juli
• Jag fyllde 25 år i September
• Minna's födelse i Oktober
• Minna's första Jul och Nyår

Nu är 2011 förbi och det nya året 2012 har precis börjat.
Det kommer bli en mycket händelserik år då vi får se Minna utvecklas och lära sig
nya saker varje månad som går. Kommer bli roligt att se henne äta purémat, börja jollra,
krypa på golvet och pilla på allting hon ser osv.

Jag vill önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2012!!

Många pussar och kramar från lilla mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0