Blogg.se app

Jag har nu försökt att logga in på Blogg.se appen från min iPhone i över två veckor,
men det fungerar inte att logga in... Varför?!
Kan inte logga in med mitt användarnamn och lösenord, men om jag loggar in vanligt på sidan,
på datorn så fungerar det som vanligt. Kan ju inte va fel på användarnamnet eller lösenordet då?!
 
Jag har också testat att ta bort helt den appen och sedan installerat om den, men den fungerar
inte ändå!! Blir så trött på detta!! :S
 
Finns det andra som har liknande problem med sin blogg.se app till iPhone eller Android???
Vad kan vara felet?? Kan ni fixa detta så jag kan börja blogga igen från mobilen???
 
Snällaaaaaaa!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0