Sverige´s dag!

Idag är det Sverige´s Nationaldag. Inget jag brukar fira på något speciellt sätt.
Men det är kul att sambon är ledig, så får vi en heldag tillsammans mitt i veckan, bara sådär!
Minna gillar ju när Pappa är hemma, hihi!

Det är Sverige´s Nationaldag, men ändå sitter jag här och lyssnar på Finsk radio, haha!
Igår hade vi en städdag och fick äntligen ett rent och fräscht hem igen. Det gillas starkt!!

Till middag blir det fläskis pannkaka som jag äääälskar sååå!! Vi får också besök av Minna´s
gudfar Dennis och Nico. Blir fika lite med kaffe, bulle och kex.

Imorgon är det besök på Barn & Ungdoms medicinska kliniken för Minna.
Minna var lite sned när hon satt eller låg, för över två månader sedan nu och vi skulle ha en extra
besök där för att se hur det gått. Det har ju gått jättebra och hon är inte sned längre.

Sen är det Fredag och helg igen, härligt.. härligt!!

Ha en mysig Sverige´s dag alla där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0