Syrran sov över



 
Pappa körde oss hem i Fredags och då följde syrran med och sov över hos oss.
Minna blev glad när hon fick se sin Pappa, hihi!
Under helgen har vi spelat Wii, tagit en kvällspromenad, ätit chips och druckit Fanta.
På Måndag åkte jag, syrran och Minna till Gråbo och hälsade på hos Linda.
Minna fick träffa sin bebis-kompis Freja ♥
 
Tisdag promenerade vi (jag, syrran och Minna) ner till Förskolans lekpark och var där 40 min.
Vädret var kanon och Minna fick gunga för första gången. Det gillade hon!
Pappa och Farbror Voitto kom och hämtade syrran på kvällen, samtidigt hade de med sig min
moppe-skrot som jag ska försöka sälja bort tillsammans med min fungerande moped.
 
Veckan rullar på och snart är det Midsommar, härligt!
 
Idag ska vi handla lite på Lidl, Stefans mamma kör oss och samtidigt ska Minna följa med sin
farmor till Gråbo och sova över en natt :)
 

Sol har vi också fått idag och hoppas det kan fortsätta med sol och värme till Midsommar!!
 
Ni får ha en kanon dag och en mycket trevlig Midsommar ♥
 
Pussar och Kramar från mej
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0