Hemmaträning och en buse som inte sitter still...

Nu har jag äntligen börjat med min hemmaträning, med en ny maskin som kom hem till oss. En crosstrainer!!
Sådan har jag länge velat ha :)
Cyklar även på motionscykeln som fått stå och samla på damm i två år!

Tränar varje dag och detta är första veckan. Har gått bra och kommer fortsätta i samma takter.

Har en unge här hemma som inte kan sitta still. Hon sitter inte kvar där man sätter henne, utan hon ska hasa sig till mig, när jag håller på tränar.
Än så länge har jag ändå kunnat träna och jag har inte klämt henne fast i maskinen, men den dagen kommer la?!

I soffan kan hon inte heller sitta still längre, utan hon ska vända sig, ställa sig på krypande ställning, luta sig hit och dit och klättra på en...

Kul att hon börjat försöka ställa sig upp mot möbler nu och det dröjer inte länge när hon lyckas stå mot möbler helt själv och sedan är de små stegen som kommer. Hon blir ju allt 11 månader i slutet av månaden :)

Hösten är här och tidigare mörker blir de. Lite kyligare ute och snart är de våra födelsedagar också :D

Blir la blogga snart igen. Hade så gött tills dess. Pusssss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0