Alla hjärtans dag

På alla hjärtans dag fick jag en rolig överraskning av min kära sambo.
När jag vaknade, hittade jag en lapp på nattduksbordet där det stod "Älskar dig!". Tyckte det var gulligt. När jag gick in till badrummet hittade jag en till lapp.
Jag fick gå ut på Älskar dig-skattjakt ich leta efter lappar som var gömda överallt i lägenheten.

Det var en rolig överraskning av min sambo :)

Jag överraskade sambon med en mumsig kladdkaka med hallon i, som jag bakade själv. Jag skar den till en hjärtformat kaka. Skar sedan till två mindre hjärtan och lade på varsin tallrik, med grädde och geléhjärtan på.
Han fick också förstås ett kort av mig :)

Kakan var väldigt god och sambon blev både överraskad och glad :)

Blev familjemys resten av kvällen.

Glad hjärtans dag till er alla!

Många pussar & kramar


Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Alma och Selma ♥

kul att du är med och tävlar! :)

2013-02-25 @ 12:07:57
URL: http://jessicaamandah.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0