50 års present

Nu har Mamma fått sin överraskning, sin lilla femtioårs present av sina barn.

Vi köpte en söt och charmig liten Jack Russell Terrier valp till mamma, en hundras som hon önskat sig och tjötat om länge att skaffa.

Jag, brorsan Matias och syrran åkte ända till Vetlanda för att hämta denna lilla valp. Det blev en 3 timmars resa från Lerum dit, men för Matias och Johanna blev det strax efter 4 timmars resa från Trollhättan till Lerum och sedan vidare till Landsbro, där hunden bodde.
Resan gick bra, både dit och hem. Hunden var så snäll under hela resan, sade inte ett enda ord, eller pep ingenting alls.

Ingen visste om denna valp, bara jag och mina syskon, så det blev en rejäl ÖVERRASKNING!!

Mamma blev väldigt överraskad och mycket glad. Hon visste inte vad hon skulle säga när jag kom med hunden i famnen.

Jag och många andra tycker att det var en mycket bra 50 års present.

Puss! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0