Körskolan

Nu är det dags för mig att ta tag i körkortet. Pengarna finns på kontot, så det är bara att boka in körlektioner och gå på teorilektioner + all pluggande inför körkortet. Det är mycket tid som grävs för att jag ska ha möjlighet att ta körkortet inom ett års tid.
Det är vad jag tänkt räkna med att det kommer att ta.

Jag har redan hämtat de nya böckerna och har börjat läsa. Nån månad innan har jag redan börjat läsa på mitt gamla körkortsbok som jag haft.

Ska på första teorilektion den 5/8 och tänkte också boka in min första körlektion till Augusti, om det finns tid för körlärarna förstås.

Det känns bra att börja köra och försöka ta körkortet inom ett årstid.
Det känns både spännande och pirrigt, men det kommer gå fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0