Påskriven

Idag har vi äntligen skrivit under kontraktet till våran nya lägenhet som vi skall flytta till den 1 September.
Vi märkte även en positiv sak när vi såg den nya hyran, vi kommer spara nästan 1000 kr att bo där! Vi trodde ju först att vi bara kommer spara 2-300 kr, men det var visst ännu billigare att bo där än vad vi hade räknat med.

Nu har vi fått leva våra fattiga månader och nu äntligen är det över!!
NU kan vi börja leva igen och det kommer kännas så underbart!!
Tänk att vi har klarat oss med den lilla summan pengar vi fått varje månad i nästan 2 års tid och nu börjar jag få lön igen... Nu har vi bara all positivt framför oss, både ekonomisk, ny bostad och jag ska äntligen börja övningsköra och få mitt efterlängtade körkort i snar framtid.

Det kan nog inte bli bättre än såhär just nu! Så glad jag är och så glad min sambo också är!! Wiiiiiii!!

Många pussar till er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0