Sopp-Diet, dag 3

Halva veckan är här och soppandet går bra. Nu är det bara soppa några dagar kvar!
 
Onsdag:
 
Till frukost, klockan 10.20 åt jag soppa med majs i.
Till mellanmål, klockan 10.40 åt jag en clementin.
Till lunch, klockan 13.00 åt jag soppa, riven morot och majs.
Till middag, klockan 16.00 åt jag soppa och ett äpple.
Till mellanmål nr.2, klockan 17.30 åt jag gröna vindruvor.
Till mellanmål nr.3, klockan 19.30 åt jag vattenmelon, röd grape och några gröna vindruvor.
Till kvällsmat, klockan 21.25 åt jag soppa och en tomat.
Till mellanmål nr.4, klockan 22.00 åt jag en clementin.
 
Fått nog av soppan??
 
Nejdå, soppan har smakat gott idag och mättat kanske lite mer än de två första dagarna.
Idag har ätit ganska mycket frukt också. Idag har varit inomhus, men hunnit städa hemmet
och tvättat två maskin med tvätt. Längtar till morgondagen då vi får äta banan!
 
Det går jättebra för Stefan också. Han nämnde idag att han känner sig piggare nu när han äter soppan.
Men han hade lite huvudvärk idag.
 
 
Heja oss!! Soppa, soppa, mera soppa!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0