Sopp-Diet, dag 4

Soppan smakar godare varje dag som går. Hade kunnat vräka i mig massor av soppa varje gång.
 
Torsdag:
 
Till frukost, klockan 08.20 åt jag soppa, en banan och ett glas lättmjölk.
Till mellanmål, klockan 11.35 åt jag en banan.
Till lunch, klockan 13.40 åt jag soppa och drack ett glas lättmjölk.
Till mellanmål nr.2, klockan 15.00 åt jag en banan och ett glas lättmjölk.
Till mellanmål nr.3, klockan 18.00 åt jag en banan och ett glas lättmjölk.
Till en sen middag, klockan 20.00 åt jag soppa och ett glas lättmjölk.
Till kvällsmat, klockan 21.30 åt jag soppa.
 
 
Hur har det gått idag då?
 
Det går jättebra och soppan smakar verkligen gott, godare varje dag som går.
Vatten dricker jag ju mycket av, tar det till varje måltid och även utan måltider.
Idag vaknade vi tidigare, då Minna hade BVC besök klockan 10.00.
Efter BVC handlade vi på Tempo, i centrum. Blev lite promenad idag och det var härligt väder.
Dock blåste det kallt!
 
 
OBS! Ändrade planer - Vi kommer åka till Trollhättan på Fredag kväll och då kommer tyvärr våran
sopp-diet vara över! Vi avslutar våran diet imorgon kväll, innan klockan 18.00.
Vi kommer äta mycket soppa tills imon kväll.
Vi kommer väga oss och hoppas på bra resultat.
Hade egentligen velat fortsätta med dieten tills Söndag, men eftersom det blir 65 års kalas och
alla vill att vi skall komma, så kunde jag inte tacka nej.
Men men, jag och Stefan har bestämt oss att vi kommer fortsätta med denna diet, en gång i månaden.
Kanske någon månad man hoppar över?! Men annars ska vi försöka ha sopp-diet en gång/månad.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0