Sopp-Diet, dag 5

Äntligen kött!! Kött har vi saknat. Idag är sista dagen på sopp-dieten. Spännande att se hur det gått!
 
Fredag:
 
Till frukost, klockan 08.40 åt jag soppa med nötkött och en halv tomat.
Till lunch, klockan 11.20 åt jag soppa med nötkött och en halv tomat.
Till mellanmål, klockan 12.50 åt jag en halv tomat.
Till mellanmål nr.2, klockan 13.50 åt jag soppa med nötkött.
Till middag, klockan 16.20 åt jag soppa med nötkött och en halv tomat.
 
 
Då var det sista dagen här och hur känns detta?
 
Känns lite trist att inte avsluta med Lördag och Söndag med dieten, för man hade kanske kunnat
gå ner lite till?! Men samtidigt har det gått bra dessa fem dagar och man vet vad man har att vänta sig
till nästa diet.
 
 
Resultatet av fem dagars sopp-diet:
 
Nu har vi vägt oss och det var positiva resultat.
Jag gick ner 1,1 kg och väger nu 82,3 kg. Jag blev lite besviken på att jag inte gick ner mer, men
ett kilo är bättre än inget. Men jag är glad att jag ändå har gått ner 1 cm i höfter, armar och rumpa,
så det är bra resultat!!
Stefan gick ner hela 4 kg!! Det var verkligen bra resultat för honom. Han väger nu 117 kg.
 
Då hoppas vi på att vi, speciellt jag går ner ännu mer kilon på nästa sopp-diet som vi kommer
att genomföra i snarframtid. Då ska jag röra på mig mera, jobbar också förmodligen då, så
borde lyckas att gå ner mer.
 
 
GRATTIS till oss - mig & Stefan som lyckades gå ner och genomföra dieten i 5 dagar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0