Ett besök till Trollhättan

Att ha lyssnat på sin dotter som har tjötat om "Mummu, ukki och Johanna" i två veckors tid... fick mig att inse att dottern saknade sin mormor, morfar och moster i Trollhättan. Så jag beslöt mig att ta tåget till Trollhättan och överraska familjen med ett besök av mig och Minna. 



Det blev ett glatt besök och vi stannade där i tre nätter. Minna hade roligt hos mormor och morfar. Fick umgås med Johanna och även leka med lilla kusinen Alicia. 


Jag, syrran och Minna hann med ett 1,5 timmes promenad också i regnet. Lilla Casper var med oss. Den lille busige! 


Det är alltid trevligt att besöka familjen i Trollhättan och borde göra det oftare! 
Men jag kan lova att sen när jag har körkort och egen bil, då kommer det att bli mer tätare besök i Trollhättan och det ser jag faktiskt fram emot. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0