Kvälls-pyssel

Nu började äntligen min semester eller egentligen börjar det på Måndag... Men jag räknar gärna med helgen också, hihi! Nu till kvällen blev det pyssla lite med klistermärke-material, sax och en penna. Alltid kul att vara kreativ, använda sin fantasi och skapa någonting fint. 

Minna's mini-kök piffade jag upp med lite svart "kakel" på väggen som Stefan har själv fixat på jobbet och det blev röd "tapet" inuti skåpen. Materialet är i klistermärke och enkelt att fästa på väggar. Ibland älskar jag det jobbet Stefan har, för han kan skapa vad som helst i dessa material och ta med olika färger i klistermärke-material till mig, så kan jag och Minna pyssla. 


Minna's mini-kök



Visst blev det fint?? 

Älskar att pyssla. Skulle haft det som ett jobb! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0