Inrednings sugen!!

Jag älskar att inreda. Speciellt barnrum och sovrum är riktigt roligt att inreda. 
Jag är så sugen på att inreda lite nytt i Minnas rum, men det är tyvärr pengarna som tar stop! 
För tillfället söker jag efter en vit Expedit hylla från IKEA med 8 fack som jag skall ha liggandes i Minnas rum, begagnad.
Hittar jag ingen begagnad, då kommer jag att köpa ett nytt som kostar 599 kr. 


Sedan har jag hittat riktigt söta inrednings prylar som jag har tänkt att beställa när jag har råd... 

Det skall vara ROSA!! 

Dessa fina och söta förvaringslådor hittade jag på jollyroom.se som jag gärna vill ha till hyllan. Dem kostar 149 kr/styck. 





Dessa lego förvaringslådor har jag länge tittat på, men inte hunnit köpa ännu. Den rosa legon kostar 299 kr och lego huvudet kostar 199 kr. 




... och dessa söta förvaringsboxar måste jag bara ha!! Hihi! 
Det kostar 179 kr. 



Jag vill inreda Minnas rum i sött, rosa och lite modernare stil. 
Men det kostar också om man vill ha ett sött flickrum! 

Allt detta blir sammanlagt 1723 kr, men tusan att jag inte har dessa pengar just nu!! Får väl börja spara. 

Önskar att Minnas rum var större, så kunde jag inreda ännu mer prylar och möbler i rummet. Men jag får tyvärr nöja mig med det som vi har. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0