Ingen julkänsla!

Är det jul nu?!
Jag tycker inte att det är jul här..
Var är snön och kylan?!
Det är julafton
och det finns varken snö eller kyla.
Det är så himla trist!
Jag har ingen julkänsla :(

Om det ska vara en riktig jul,
då måste det i allafall vara en
vit jul.
Inte en jävla grön jul!
Som vi tyvärr brukar ha ibland :(
Det är så tråkigt när det inte finns snö här nere!

Om man vill uppleva en riktig jul,
så får man åka längre upp till Norr.
Jag kanske ska flytta upp till Luleå
för att kunna få uppleva en riktig jul.
Mycket snö...
30-40 minus grader!
Det är en riktig Julkänsla :)

I Finland brukar det vara mkt snö
och kallt.
Skulle vela åka dit en vinter och få uppleva en
hel jul och nyår tillsammans med släktingar :)
Att få en riktig julkänsla!
Snö och kyla.

Har fan tröttnat på denna jävla vinter
som vi har här nere!
Det suger ju!
Varken snö eller kyla på julafton.
Vad fan är detta för jävla jul egentligen?!
Jag fattar fan inte detta :S
Vi har fan alltid en jävla tråkig grön jul.
Jag vill ha en vit jul!!

Mycket snö vill jag ha.....

***GOD JUL PÅ ER I ALLAFALL**




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0