Juldagen :)

Efter att frysit hela natten, haft feber så vakna man på juldagen vid 11.
Hade bara lust att stanna kvar i sängen resten av dagen,
men det hade ej vart så skoj!
Febern var la påväg att försvinna, men man mådde ej bra!
Frös ännu jättemkt. Hade ingen ork i kroppen att göra nånting idag.

Men ändå gick upp, tog på mig å drog hem till morsan.
Det blev julmat idag åxå :) Mums!
Lirade Wii med Verro å det va skoj :D
På kvällen gick vi hos mormor å satt där.
Jag hade ingen ork att sitta uppe, så jag låg på sängen å halvsov.
Tittade samtidigt på TV.
Fan att man skulle frysa så!
Klockan tickade iväg å det blev natt..
Så jag sov över hos mamma, på soffan.
För hade ingen ork å lust att gå hem ensam mitt i natten!
Skulle ju även egentligen dricka idag, men jag var ju ännu sjuk!
Så fick flytta upp festandet!
Verro fick dra ut på Sand utan mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0