Mera Jobb FramÖver :)

Nu känns det att man fått foten in på Städhuset Väst och foten är som klister att det sitter fast!
Marianne har ringt mej några gånger nu och velat ha mej där och jobba.
Kunderna jag jobbat hos har blivit nöjda. Har gjort bra jobb ifrån mej ;)

Jag har jobbat hitills på 7 olika ställen (både själv och tillsammans med nån/några arbetskollegor)
och mer blir det framöver....
Har haft allt från:

* Byggstäd
* Flyttstäd
* Storstädning
* Städ på Vårdcentral
* Hemservice
* Veckostädning

Idag har jobbat på Städhuset Väst kontoret... deras gamla kontor.
Idag flyttade dem till nytt kontor på Tingvalla :)
Så fick flyttstäda där inne själv.
Sedan städade på Källstorps Vårdcentral.

Det blir mera jobb i veckan... Imån tillsammans med någon kvinna.
Fredag borta vid Älvängen, tror jag att det va.. Storstädning (ny kund).
Nästa vecka blir det städa tillsammans med några till på MÅG.
Då kommer vi städa många timmar... Byggstäd, tror jag att det blir.

Jobb Jobb... mera Jobb!! I like it! Så ska de vara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0