Nån har snott min älsklings hjärta!! :(

I förra veckan har jag haft tankar, "syner" och pratat om min moped..
På måndag fick en tanke om min moped, så jag passa på att gå checka läget
inne i mopedförrådet efter jobbet...
För jag kände att det var nånting... Vad visste jag inte!
Men när jag tänker, har mina tankar och syner om nånting el någon
då brukar det ofta betyda att det hänt nånting eller så :S

Så jag gick in på förrådet, öppna dörren å såg att min moped ej stod
där den skulle!!
Den stod på andra sidan väggen å den stod på sido "benet"..
Alltså jag sätter alltid mopeden stående med "mitten benen"..
för den står mkt stabiligare då.
då kan den ej välta, du vet.

Nån jävla idiot hade flyttat på mopeden! :/
Fyfan!!
Då misstänkte jag att det var nånting fel....

Jag testa på att starta mopeden för att se ifall nån snott bensin från mej.
Jag skulle ju ha heltank med soppa!!
Då funkar fan ej mopeden alls... Jag tänker vafaaan?!

Jag tog bort mattan å såg att det fattades en skruv på batteriluckan!
Jag skruva loss luckan å såg att hela jävla BATTERIET var borta!! :(
HELVETES JÄVLA IDIOTER!!!
FYFAAAAN VA ARG JAG BLEV!! :@

Jag gick raka vägen till Eidars kontor på Sädesbingen..
Knackade på, gubben öppnade som brukar städa här ute i området.
Jag fråga efter Anette (min bovärd).
Hon var tydligen ej där, men han ringde upp henne och jag fick luren sen..
Jag sade vad som hade hänt...
Hon tyckte att det var idiotiskt gjort av någon.
Hon sade att hon vet exakt vilka som har nyckeln dit, till förrådet.
Så hon skulle ta kontakt me alla dem...
Sedan sade hon att jag måste polisanmäla det.

Det skulle jag göra åxå.. efter att pratat med Anette.
Jag ringde snuten...
Anmälde min stulna mopedbatteri!
Dem sade att jag får hem papper på anmälan,
sen om jag har några tips el. vet vem som snott det
skulle jag höra av mig till dem.

Tyvärr vet inte vem som har gjort det, vet inte ens när det har hänt!
För jag har iaf haft min moped stående 1 månad där inne..
Jag har ej kört med den sedan snuten stoppade mej ju!! *haha*

MEN....... Jag misstäner på en Svensk kille, typ i min ålder.
FÖR... han har en precis likadan moped som jag å hans moped ser förjävligt ut!
Hans moped är helt söndrig å så, ändå kör han med den!
Det fattas grejer på hans moped å så...
Han brukar oftast ha sin moped ute här på gården.
Har ibland inne den på förrådet!
Sen är det inte BARA han som kör med den.. utan hans syster el. mamma
brukar åxå köra med den (har sett flera gånger).
Å även hans lilla syster på max 6-7 år KÖR HELT SJÄLV MED DEN!!
Det har jag sett!!
Såg tex. En dag att mopeden stod precis utanför förrådet på marken....
Alltså den låg på marken, den lilla flickan stod där med sina kompisar
å hade hjälmen på sig!
Hon skulle ut å köra med den, mopeden kanske hade vält omkull
eller så hade hon puttat omkull den på marken!
Att låta en 6-7 åring köra med mopedn helt själv!! IDIOTISKT!!
Olagligt åxå!!

Japp, men iaf så misstänker jag på han... !!

Just nu fanns det inne i förrådet 5 mopeder + min då.
Å varför i helvete ska man gå pilla på min moped för?!
Fattar fan inte detta!
Jag undrar om det fattas batterier på dem andra mopeder åxå?!
För varför just BARA MIN MOPED?!??!?!
Det finns ju 2 jättesnygga mopeder där inne! Varför inte sno från dem?!

Tydligen har dessa ägaren till sina mopeder lagt sina mopeder
inne under vintern. För dem ej kör under vintertid.
Som jag!

Men nu kommer jag fan ej våga ha min moped stående där inne mera!
Litar fan inte på någon här!! :/

På våren (feb-mars) ska jag fixa förarbevis, skaffa ny batteri
å sen ska jag prata med Eidar om förrådet!
Att jag inte vågar ha min moped där inne!
Dem får fan fixa nåt annat förråd till mig!

Jag lämnade min moped hos mamma å pappa i måndags.
För vågar fan inte ha det kvar där!
Nån vacker dag är hela mopeden borta!! :(

Men fan va förbannad jag är ännu!!
Att inte min moped får stå ifred där inne ens!
Fyfaaaan vilka idioter det finns överallt!
Snart gör jag fan inbrott på deras jävla mopeder!!
För att ge igen!!

VARFÖR SKA JAG HA OTUR MED ALLTING?!
FATTAR FAN INTE DET!! :S

Iaf blir det fixa förarbevis nångång i Mars, tror jag.
Har pratat med dem på Kungsbackens Körskola :)
Snart dax att börja plugga!! *hihi*

Just jaa.. märkte även på låset att det var lite sönder!
Alltså en plastgrej på den.
Dem kanske har försökt att sno hela mopeden?! :(
Vad vet jag.
Ska fan köpa ett bättre lås sen åxå!

Då när jag fått mina "syner".. tankar omkring min moped,
så borde jag ha direkt gått bort å kolla.
För då kanske hade upptäckt tidigare.... :O
Men men.. Mina tankar har iaf betytt nånting *nu igen* :)

Det är svårt ibland att förstå alla tankar "syner" man får ibland..
För man vet ej alltid om det stämmer, kommer hända liksom!
Därför är det svårt ibland... Men det är häftigt när jag ser mina syner
och det stämmer.. händer det man typ ser  ;) *Jag har fått en gåva*

Japp, men men...

Min älskling är i trygghet hos mina föräldrar!
Ingen ska fan pilla på henne mera!
Om nån gör det så dör den jävelen!! :@

* Nån har snott min älsklings hjärta.........  :( *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0