Nu är det fredag igen..

Nu är det fredag igen.. vad skönt :)
Idag har jobbat 4tim, vart hos mormor å hjälpt henne med några saker.
Sen åkte till stan å shoppade.
Köpte bla. Present till Johanna, 8-årskort, hämta mammas julklapp
som hade blivit klar..
Förstora bilden på våran hund REPSU :)
Köpte ett fint guldram till det. Så mamma kommer säkert tycka skitmkt om
den julklappen ;)
Köpte en fin svart skjorta till mej själv.. som ska ha under min nya lila "klänning"..
om man ska kalla den för klänning.. :D
Ska iaf ha på mej dem på julafton ;)

Idag var Johanna med på TTELA tidningen :)
Mamma skicka ett foto + grattis hälsning från hela familjen!
Tänk att lilla Jonsku fyller redan 8 år på söndag!!
Shit... va fort tiden har runnit iväg! :D
En stor tjej är hon nu.

Vi firade Johanna ikväll med tårta, godis, kakor, chips å massor annat gottigott :p
Johanna fick många presenter.
Från mej fick hon: En fräck tröja med luva, häst-halsband och en nyckelring
där det står JOHANNA :)

Jag å Johanna lekte med LEGO´s ikväll... hahaha :D
Va ROLIGT!! Moahahahahahah!!
Kul att bygga lite med LEGO´s.. *hihi*

Imån blir det tidigt uppstigning...
Ska nämligen åka till Överby med mamma å Johanna.
Shoppa julklappar å present till Veronica :)

Det blir mkt att göra imån åxå...
Shoppa i Överby...
Åka hem å duscha, byta till Party-kläder, sminka å fixa frillan.
Ta bussen till stan, byta buss till Göta.
I Göta blir det Party hos Robert ;)

Hörde nåt om att det kanske blir karaoke imån... SKITSKOJ!! ;)
Bara jag slipper sjunga för mkt... haha :D
Det blir inget sjungande för min del, när man e nykter iaf!
De kan jag lova er! Men sen när man kommit i farten...
så kan de allt bli fart på rösten mee.. *hihi*
Gillar att sjunga å dansa i fyllan... *aaaahhhhhh*
Jag sjunga med min "fina" sångröst... *öööööhhh, I dont think so!*
har fan ingen sångröst! Min röst suger juhhh!! *hahahahahaha*

Japp,  men det blir säkert skitkul imorgon i Göta.
Kul att festa nu igen ;p Blir Vodka för mej imån!

Jaja.. men orka sej skriva nåt mera för ikväll...
Jag är faaan TRÖTTTTTT!!
Ska chilla på soffan resten av kvällen.

Party Party imån.... Yeeaaahhhhhh ;)
Mee like it!! :D

*Pussssssss å Kraaaaaaaaaam*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0