*Resan till Bulgarien*

Jag och min kusin Sanna ska åka till Bulgarien hösten 2009.
Detta har vi planerat nu ett tag.
Det är första resan vi båda gör utomlands och även ihop!
Det är en dröm att åka utomlands tillsammans med henne.
Vi har tjötat om det länge och nu fasiken ska det bli av.
Båda ska börja spara inför resan. Kolla lite på Internet om just Bulgarien osv.
Vi har ju egentligen massor planer.. att åka till.
Men vi har nog bestämt oss att åka till Bulgarien. Har hört mkt om det.
Det låter som en dröm resemål.
Men min största dröm resemål är faktiskt till THAILAND.
Det ska bli min andra resemål utomlands.

Jag vill till värmen.. Sitta på sanden och njuta av värmen!
Sola å Bada i Pina Colada!
Sitta där, titta på snygga killar som går förbi med sina tajta badbrallor.
 Dricka goda parably-drinkar osv.
Det låter så härligt! Helt UNDERBART SKÖNT!
Det är min stora DRÖM ;)



Vackert eller...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0