Alla <3 Dag

♥ Goddag På Alla ♥ Dag! ♥

På min Alla ♥ Dag umgicks jag med min syster,
vi gick på Bio och såg filmen BOLT 
:)
Filmen var helt OK och rolig.
Innan bion åt vi på MAX hamburgare.
Efter bion lämnade jag hem syrran och sedan drog hem.
Det var trist att sitta ensam hemma på en lördagkväll.
Satt på nätet och skrev med polare.

På "morgonen" städade jag min lya och det tog 1,5 timme!
Jag städade från golv till tak i badrummet.
Så det blev fräscht där inne.
Det var skönt att få sitt hem rent och snyggt!

På kvällen där kom Farija hem till mig, vi satt och lyssnade på musik
och tjötade om allt möjligt.
Vi frågade grannen Jonas om han hade lust att hitta på nånting?!
Han bjöd oss upp till honom, så vi satt hos Jonas några timmar :)
Han bjöd på grogg och rödvin...
Jag tog en grogg, för gillar ej vin!
Vi spelade ett roligt spel tillsammans, samtidigt lyssnade på musik
och tjötade. Efter att vi hade spelat klart så satt vi och pratade, lyssnade
på musik och åt kex med nån speciell ost och hjortronsylt :P
Det var ändå rätt så trevlig Alla ♥ Dag...
Man slapp va ensam på den speciella dagen iaf, hehe!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Happy Valentine Day ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jag fick många fina Alla ♥ Dag kort och hälsningar från kompisar och
bekanta :) Syrran hade gjort ett fint kort i skolan och kusinen Sanna
skickade en söt kort till mej. THANX!!
Fick även sms/mms hälsningar från några stycken :)

Jag kom hem från grannen strax efter 12 slaget under natten.. hehe!
Vi satt så länge hos han, alla 3.
Sen skrev även på msn en stund med grannen :D
Han (grannen) ville fan komma å mysa tillsammans med mej inatt,
men jag dumpade han... haha! :D
Jag VILLE INTE att han skulle komma! :/
Så snäll var jag!!
Sen sms:a Karjala också under natten och frågade om jag var vaken?!
Jag skrev att skulle gå precis lägga mej, för va trött!
Han var i stan och ville komma och ge mig en PUSS och KRAM,
innan går sover.. hahahahaha :D
Men jag "svarade" aldrig på hans sms senare...
Tyvärr ville inte att han heller skulle komma hos mej under natten!
Dumpade han också... :D
Såå snällt av mej! *hihi*
Tänk, jag hade kunnat få 2 killar under Alla ♥ Dag-natten, men jag
DUMPADE båda 2... haha! hehe! hihi! ;)
Båda är ju lite/mycket förtjusta i mej! Shit!!
Orka!!!

♥ HAPPY VALENTINE DAY EVERYBODY ♥

Många PUSSAR och KRAMAR från mej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0