Trött på dessa IDIOTER!!!

Heeeeeej!

F*n, va trött man är på vissa idioter! :S
Så j*vla fegt att ej våga komma själv å snacka med mej,
istället låter sin j*vla kompis sms:a mig :/
Vad är ditt j*vla problem?!
Fattar DU inte att jag kommer ALDRIG att acceptera det!
Är det SÅ svårt att fatta det, din tröga j*vel :@
Jag VILL INTE, så sluta bry dej för f*n!!
Jag skiter la i om mina föräldrar accepterar dej,
ändå kommer jag ALDRIG att acceptera dej din HORA!!

I dont care..... Asshole! Bitch!!

                

Våga visa dej å din j*vla ansikte i närheten av mej,
så ska du få se vad som händer........ :S
Du diggar stryk så in i h*lvete!!
Har bara så j*vla mkt lust att....................
Men näe, ska låta bli.
Det är iaf nån som tänker klart här,
som inte är lika omogen sk*t som vissa andra är!
Väx upp någon gång då!!

Att du vågar snacka sk*t om mej jämnt,
att du vågar göra mej irriterad just nu...
Nu är man extra irriterad (ha mens), så passa dej noga
din lilla SK*T!! :S

*En irriterad Ansku som sitter här*
 
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0