Torsdagen den 07.05.09

Hejsan!

Här sitter jag å lyssnar på goo musik, sjunger till en bra låt :P
Morsan ringde mig nyss och frågade om jag skulle komma bort
en sväng.. ?! Hon skulle lägga ägg på kokning :)
Får la dra bort en sväng och samtidigt får i mig en riktig frukost.
Är faktiskt hungrig!! :P
Ska sedan cykla bort till centrum.. Ams för att lämna in F-kassa papper,
sen bort till Nordea Banken för att fixa så att får lönen från Kommunen
(VikarieCentralen) till mitt konto på Swedbanken.
Sen er da la inget mera förutom veckostädning här hemma :D
Ser förjävligt ut här inne! Haha!
Ska även plugga en del till mopedutbildningen resten av eftermiddagen.

Sedan drar det sig iväg till Kungsportens Trafikskola, där har min utbl.
Börjar kl.16.45 och slutar 19.45.

Fan, att det ska va sånhär tråkig Pissväder ute nu när man ska cykla!!

Nååjaa, lite regn dör man la inte av elle?! Hahahahha!! :P

*En våt puss av regnet*  //Anskuiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0