Dem har kommit!

Överraskningen som skall äga rum nu i JUNI närmar sig!!
Fick besked i veckan att dem har kommit och blir att fixa dem på Tisdag.
Jag har väntat och haft nästan fjärilar i magen nu, det känns spännande
och underbart att det äntligen skall hända fös oss.
Jag som väntat på det i månader!
Kommer bli så glad och ännu lyckligare den dagen :)

Ppsssss.... Nu ska hålla fingrarna borta från tangentbordet och inte
skriva mera, annars kanske jag avslöjar allting?!

Ska bara berätta att det blir en myshelg med älsklingen.

Trevlig helg!

Puss o Kram

Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Tack så mycket. :) nej man kan allt göra snygg sida utan pro. Jag har bara vanligt och jag betalar inget! Ja det är roligt ser fram emot få träffa bebisen snart. :) kram på dig

2010-06-11 @ 19:27:31
URL: http://aniit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0