Förlovningsdag

Idag är våran ett års förlovning och vi har ägnat helgen åt varann.

På Fredag hade vi det mysigt på kvällen. Vi gav varann varsin present.
Eller han fick två paket av mig, för jag hade redan fått ett paket av honom
förra veckan.

Han fick en fin skjorta av mig som han gillade.
Sedan fick han skäggtrimmer som han önskat sig.
Den blev till användning direkt, hehe!

Jag fick av honom fotoskrivare som kan kopplas till PC eller Mac.
Det var något som kommer till mycket användning här hemma.
Vi kommer bla. att börja skriva ut foton på oss, katterna och barnet
till den nya familje fotoalbumet som jag fick av honom förra veckan.

Tack älskling för presenterna! Älskar dig mitt ♥

På Lördag gick vi till Lerum centrum och gick runt i affärer.
Sedan blev det god middag på LeRum, Kina restaurangen i Lerum.
Jag åt Black & White och han åt sin favorit Shop Suey Deluxe.
Till efterrätt blev det smarrig vaniljglass med chokladsås ♥





Kvällen därpå blev det chill hemma med chips, godis, Fanta och film.

Tänk att vi redan varit förlovade i ett år... Tiden går så himla fort!


Jag älskar dig för evigt mitt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0