Påskdagen

Påskdagen började inte roligt...
För jag fick ringa ambulans till min sambo kl.06.40. Han hade kraftiga smärtor i magen och sidan och känt sig kissnödig nästan hela tiden.
Smärtorna har han haft i två veckor!
Ambulansen var seg som vanligt, tog 40 min för dem att komma hit.
Om det hade varit mer akut, hade det säkert tagit minst en timma!!

Man har varit lite orolig under hela dagen för att det har tagit flera timmar innan Stefan fått svar av läkarn.
Han har njursten, urinvägs inflammation och 38 graders feber. Stackarn!!
De har stuckit honom, tagit blodprov, röntgat och undersökt.

Pga en jävla bilolycka med 6 personer som skadads + en man som dött var Stefan tvungen att köras sent på kvällen till Uddevalla sjukhus där han skulle få en operation och även kolla såret som han tydligen fått igår kväll, av katten Curry. Katten har tydligen bitit honom rejält och såret hade blivit värre.
Han hade fått stelkrampsspruta.

Jag har inte hört någonting från honom sedan klockan 20.00, så jag antar att han ligger på Uddevalla sjukhus och kanske opererats. Han hör av sig när han kan...

Jag får nu sova utan min älskling i Mamma's och Pappa's stora säng.
Minna har somnat för över en timma sedan.

Dagen har annars rullat på och jag har inte gjort så speciellt mycket idag, förutom vart på en halvtimmes promenad med syrran och Minna, sedan har jag sms:t med Stefan och väntat på svar från läkarn.


Får säga godnatt och STORT KRYA PÅ DIG KRAM till min stackars älskling!!

ÄLSKAR DIG!! Det gör Minna också <3

#JagochMinnaälskardig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0