Frukost på bordet

Jag och Minna vaknade lagom till 11 idag, hehe! Fast Minna vaknade första gången vid 8.30 och fick sin morgonvälling. Vi somnade om.

Till frukost fick Minna smörgås med leverpastej på, banan och liten mugg med mjölk.
Jag åt rostad macka, banan och en kopp te.

Dagen bjuder på....
Hemmaträningen för mig. Sedan om vädret tillåter så blir det en promenad.
Men just nu ser det ut som att det skall börja regna vilken minut som helst :/
Till middag blir det blodpudding och det skall Minna få smaka på för första gången. Hon kommer nog gilla det, eftersom hon gillar ALLT :D

Igår beställde jag nyårs klänning och en bolero till. Jag ska nämligen bli fin till nyår ;) Beställde lite annorlunda klänning denna gång, så hoppas min kropp passar i den :O
Minna har en svart nyårs klänning och jag letar efter en lila bolero till, då kommer Mamma och dotter matcha varann på nyår! Tanken är väl att jag ska försöka hitta en lila skjorta till min älskade sambo, då kommer han också matcha oss. Hade varit fint om familjen Määttä/Eriksson var snygg klädda på nyår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0