Sex nätter i Trollhättan

Under semestern åkte jag och Minna med tåg till Trollhättan. Fick vi umgås med familjen Määttä i några dagar. Minna fick träffa sina små kusiner Alicia och Vincent. 

På Fredagen hade vi det varmt och bra väder, då fick Minna och Alicia bada i pool hos mormor/farmor. 


Lördag och Söndag var det också bra väder. Då passade jag på att promenera med syrran och Minna runt kyrkogården. Även hunden Casper och katten Minttu följde med på promenaden. Casper fick bada i dammen. 


Måndag fick jag träffa mina brorsbarn Vincent och Leah som kom till farmor Jaana. Vädret var kanon så jag passade på att ta en promenad till lekparken med barna. 


Vincent tyckte om att leka i sanden. 




Tisdag var ännu en varm dag med ☀️ Då körde pappa oss ungar till Ursand camping och vi fick bada på stranden. Pappa badade också. 




Minna tyckte det var roligt att bada, leka med sanden och springa på stranden. 


Efter badet fick barna leka...
Det fanns stora hoppborg, elbilar, stora hoppmattor och mini-zoo på Ursand camping. 




Minna tyckte om att köra med bil.


På Onsdag kväll cyklade jag, Johanna och Minna till Spikön i Trollhättan. Vi tittade och matade ankorna och andra fåglar som fanns där. Fikade med glass och dricka. 


Det var trevliga sex dagar i Trollhättan med Minna. Minna har haft roligt hos mormor och morfar 💜 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0