Alla hjärtans dag

På alla hjärtans dag myste vi med god middag som jag lagade till. 
Klyftpotatis - Panenad kycklingfilé - Bearnaisesås. Såååå gott!! 


Älskling överraskade med fina rosor och ett litet hjärtnyckelring till mig. 


Efter middagen blev det pysseldags med Minna. 
Jag och Minna hade redan under dagen tillsammans gjort ett alla hjärtans dag kort till Stefan som vi överraskade honom med. Nu fick Stefan och Minna göra ett kort tillsammans till mig. 




Ingen alla hjärtans dag utan bakelse!!
Så denna smaskiga bakelse åt vi på kvällen.


... och massor GODIS!! 


Det blev mys resten av kvällen framför några filmer. 

En riktigt myyyyyysig alla hjärtans dag med familjen. 

Får inte glömma bort att visa den fina presenten som jag också fick av älskling... Denna fina glas med text på! 


Tack älskling! Älskar dig och Minna. 



Ha alla en mysig alla hjärtans dag!!

Puss! Puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0