Gekås Ullared

På Lördag åkte jag, brorsan Matias och syrran Johanna till Gekås Ullared för lite shopping. 

Det var tråkigt väder med regn, men bilresan gick snabbt och tog drygt 2 timmar från Trollhättan. 

Väl framme fick vi leta efter parkeringsplats för det var fullt med bilar överallt. Brorsan gjorde "egen parkering" då det var omöjligt att hitta en ledig plats. 

Det fanns ingen kö in till varuhuset, men inne var det nästan knökfullt. Det gick att ta sig fram, men sakta. Folk skulle ju stå framför en hela jävla tiden! 

Det var värst vid klädavdelningarna och leksaksavdelningen, folk var ju nästan galna efter kläder och leksaker! 
Kan ju förstå att folk skulle julhandla två månader innan Julafton. 


Jag hittade flera julklappar och några födelsedagspresenter, blev nöjd över det jag handlade. 

Minna fick 700 kr i födelsedagspresent och då köpte jag kläder och en Barbie-docka till Minna. 

Fanns otroligt billiga barnkläder, då jag fick 5 st långärmade tröjor + 1 st huvtröja + 2 st jeans + 1 st harembyxor för bara 568 kr!! 




Köpte även trosor, strumpor, tomteklänning till Lucia, trä pussel, 3 i 1 pussel, julkalender, två Mimmie julgranskulor, doktorväska med tillbehör, trehjulig sparkcykel, deo till Stefan, After Eight chokladask, en t-shirt till mig, iPhone-skal mm. 

Julklappar hittade jag till mormor, Stefan, Minna och Alicia/Tindra. 

Vi shoppade i mindre än två timmar, men ändå hann hitta mycket. 

Sammanlagt blev summan: 2460 kr. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0