Helgens äventyr

(Detta är en månads gammal försenad blogginlägg, då blogg-appen krånglade då. Bättre sent än aldrig!)

Äntligen helg... igen!! 
Tycker att helgerna går så himla fort, men även veckodagarna för den delen. 
Har man jobb varje dag, så susar dagarna förbi. Känns som man inte hinner göra så mycket på dagarna längre. 

Älsklingen min överraskade med en stor födelsedags present i helgen. Dock fyller jag inte år förrän på Tisdag nästa vecka, men vad gör de att jag får en tidig present? Hihi! 
Hade inga susningar om vad han hade köpt, så det blev en rejäl överraskning 💜 

Ni som är nyfikna på vad jag fick i present, får se den i bild här: 


En boxningssäck med fot. 
Nu kan jag börja boxas hemma 😀 

Fick även beställa dessa boxningshandskar i svart/rosa:


Under helgen har Minna ritat en katt och resultatet ser ni på bilden. 


Tycker hon lyckades väldigt bra att rita en katt för första gången. Min duktiga flicka! ❤️ 

På Lördag blev det en god frukost med familjen. Jag tog fram kokta ägg, te, smörgås, pålägg, ost, jordgubbar, gurka, paprika, tomat och lite pumpafrön och linfrön. En rejäl och god frukost. 


Efter frukosten, när klockan blev 13.00 gick hela familjen ut på svampjakt till stora skogen som vi har i området. Inte visste vi att vi hade en så bra vandring/joggingspår i skogen. Den räckte ju hur långt som helst. Måste va ganska så nytt. Den verkade populär då vi träffade på massor av människor i skogen. Både grannar, kvinnor/män som sprang/joggade, två män som cyklade, familjer som promenerade med sina hundar och två män som hade rep och hade klätterövningar på träd inne i skogen. Dit ska vi absolut igen och promenera. Är ju nära och bra också! 


Vi hittade en del svamp och Minna tyckte att det var roligt i skogen. Minna promenerade själv inne i skogen och klagade inte på någonting. Hon var så duktig som orkade gå i nästan tre timmar. 



Kvällen spenderade vi framför film och lite godis i sängen. 

Det var en väldig mysig och trevlig helg med både utevistelse och familjeaktiviteter tillsammans. 

Vill också tacka min älskling för den perfekta födelsedags presenten som jag fick 🎁💜 


Puss på er alla! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0