Nya kläder

Till våren köpte jag lite nya kläder till Minna. Det blev en ny jacka + överdragsbyxor i färgen turkos
Har tröttnat lite på att det alltid ska vara rosa, lila eller rött, så denna gång fick Minna en Kaxs skaljacka från KappAhl med matchande överdragsbyxor


Tyckte att dem var väldigt fina och passade dessutom bra på Minna. 




Beställde även vårmössor i turkos både till Minna och lilla bebisen. 


Även bebisen har redan fått lite nya kläder till sin garderob/låda. 


Här är lite nya byxor och bodysar. Många med stjärnor på. Älskar stjärnor!! 



Hittade på rea denna söta sparkdräkt/onepeace och var tvungen att beställa den. 


Även en fin Teddy-mjuk jacka till hösten. 


Tycker också mycket om bebiskläder med söta mönster eller djur på. 
Mumin är alltid gulligt! 

Jag letade fram alla Minnas gamla bebiskläder och hittade en hög med kläder som kommande bebis kan också använda. Vissa är ju knappt använda och perfekta till bebben. 


Tror jag kommer att klara mig bra i början med alla dessa kläder. Behöver nog inte köpa så mycket mer, men kanske enstaka sommarplagg, om det fortfarande är väldigt varmt i Augusti och September. 

Tycker det är så sött att titta och gå igenom alla dessa bebiskläder. Nu längtar man ännu mer till att tiden ska snabbt rusa iväg så den lilla kan ligga i min famn ❤️

Längtar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0