Påskafton

Under Påskafton åkte jag och Minna till Trollhättan för att fira resten av Påsken hos mina föräldrar. 
Min storebror hade också kommit från Finland för att stanna några veckor i Sverige, så fick träffa honom också. 


Minna blev en liten och söt Påskkärring 


I Trollhättan hade vi kanonbra väder med rekordvärme hittills. Hela 18 grader varmt var det under Påskafton. 
Då passade vi på att vara ute och njuta av vädret. 



Under Påskdagen besökte jag, Johanna, Minna och hunden Casper Ursand Camping i Vänersborg
Det var faktiskt första gången jag körde dit själv. 


Promenerade ca en timma i campingen. Sedan åkte vi hemåt igen. 


Det blev även en tur till Överby köpcentrum med flickorna. 
Köpte inget speciellt, men Minna fick en innebandyklubba och ny boll.


Det blev lite "innebandy" på gården, för Minna fick sin första egna innebandyklubba. 


Min lilla innebandy-tjej 😍

Det har varit en kanon Påsk i Trollhättan. Vi ses snart igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0