Fallens Dagar

Jag och Minna åkte till Trollhättan i Torsdags och ville besöka Fallens Dagar under helgen. Det var inget planerat att vi skulle åka, men eftersom det var så tråkigt att vara hemma och förlossningen verkade inte vara på g, så blev det en tripp till Trollhättan

Dessutom fyllde min söta brorson Vincent två år den 17/7, så det passade utmärkt att få träffa honom också på sin födelsedag. 


Grattis till söta Vincent!! 

Fredag besökte vi marknaden och gick runt i några timmar. Köpte ett par sköna byxor och en fin tröja till mig själv. 
Godisremmor och stor klubba till Minna.


En färgglad Ice Slush gick också hem hos Minna. Men korv med bröd var inte lika intressant denna gång. 


Det var bra väder, vi satt ute och barna fick leka och bada utomhus hos föräldrarna. 



Fick även träffa storebrorsan som var hälsade på från Finland. Han skulle stanna i Sverige några veckor.


Till kvällen kom pojkbandet JTR från Alingsås och Måns Zelmerlöw och ägde scenen på Drottningstorget i Trollhättan. Jag var dit med flickorna som ville se Måns. Vi gick även runt på marknaden under tiden vi väntade på Måns. Minna fick en leksakshamster i en boll efter att ha tittat på dessa flera gånger under dagen. 


Blev en sen kväll på stan, vi kom hem först 23 tiden. 

Lördag besökte vi marknaden ännu en gång. Denna gång mötte vi brorsan med sin familj, så vi gick runt tillsammans på marknaden. 



Jag köpte ett par till sköna byxor till mig själv. Det blev mjukglass ute i solen och barna fick åka karusell. 





På kvällen satt vi utomhus. Åt tacos till middag och njöt av solen som tittade fram bakom molnen.



Söndag åkte jag och Minna hem igen efter middagen. 

Det har varit en trevlig helg hos mina föräldrar och kul att vi besökte Fallens Dagar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0